Anastasia Maria Bull

Yes to Paradise and its intense impact on our lives

Studium: Bachelor Mode-Design
Jahr: 2020
Mentor*innen: Prof. Priska Morger

E: bull.anastasia@gmail.com
W: www.anastasiabull.com

Alles glitzert. Alles glänzt. Sie schweben, berühren den Boden nicht. Es ist ein Paradies. Ein Ort? Ja. Aber irgendwie auch diffus. Der Nebel ist kühl. Auch er glitzert. Alles ist lila. Irgendwie ist immer alles lila. Sensibel und zart, aber eben auch toxisch. Vollkommene Harmonie umgibt uns alle wie eine leuchtende Ansammlung von Glühwürmchen.

Lasst uns Selbstliebe zelebrieren und lasst uns noch etwas länger in Opulenz baden.

/

Everything is glittering. Everything is shining. They don’t touch the ground. It’s paradise. A place? Yes. But somehow diffuse. The mist is cool. Even it is glittering. Everything is lilac. Somehow everything is always lilac. Sensitive and delicate. But yet toxic. Complete harmony surrounds us like a glowing cluster of fireflies.

Let’s celebrate self-love and let’s bathe in opulence a little longer.